Saturday, March 30, 2013

A DAY IN NIAGARA FALLS

Hi everyone, so this is my first "outfit of the day" post while sharing a fun day with my hubby and our 20 month old little princess in Niagara Falls.
We never get tired of going to Niagara Falls, every year we have to go and since it was a beautiful day, we decided to go for a drive.:) The weather here is still chilly but at least it's getting better. :)
 


 
                                                               
                                  My ballerina bun:)                                     
                                          
                                           Me and my little princess having so much fun!!!
                                                                
White Coat: Club Monaco
Scarf: Burberry
Boots: Browns
Leggings: Forever 21
Top: Suzy Shier
Glasses: Guess
Handbag: Deux Lux
 
 
Now lets see Niagara Falls!:)
 


 
 











 


Hope you enjoyed this post.  Have you ever been to Niagara Falls? I will go back again this summer and I promise I will take more beautiful pictures of the falls and share with all of you.:)
Have a great weekend everyone!
 
**** ALL THESE PHOTOS BELONG TO ME, THE OWNER OF THIS BLOG. IF YOU WANT TO USE THEM PLEASE EMAIL ME BEFORE. I LOVE TO SHARE BUT PLEASE CREDIT MY BLOG AND MY PHOTOS.****
 
Claudia P.

44 comments:

  1. Que sítio bonito e que gira que estavas! :) Beijinho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww obrigada Mariana. Nunca me canso de ver cataratas do Niagara. Sitio maravilhoso e encantador!!!:)
      Jokas

      Delete
  2. Oh adorei as imagens, fantásticas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Barbara. Niagara Falls e um sitio fantastico nunca me canso de visitar. :)
      Jokas grandes

      Delete
  3. Oh, o que eu dava para estar ai! É um sonho ver esses sítios tão falados ao vivo! Planet hollywood, hard Rock Cafe, Burguer Kind, a roda gigante e as cataratas, claro! é um sitio maravilhoso, amava visitar :)
    Beijinhos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Quem sabe um dia Wendy venhas ate estes lados. De ceteza que ias adorar!!!:)

      Delete
  4. glad to hear you are having a wonderful time with your family in Niagara falls, I've always wanted to go! love your gorgeous white coat and boots too. love your chic style as well, following you now :)

    Metallic Paws

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Izzy maybe one day you will visit Niagara Falls. :) Hope you will, it's an amazing place. I never get tired of looking at them.
      I am about 45min. away from the Falls so once in a while we like to go for a drive and visit. Thank you for your visit here on my blog and for your lovely comments.
      take care

      Delete
  5. Amiga... que lindo!
    Adorei o teu casaco! É muito bonito! Gosto de casacos brancos ;)

    As tuas imagens são de meter inveja... no mínimo!
    Quem me dera!
    És uma sortudo!
    Sabes que muita gente sonha um dia poder passar um pouquinho que seja perto dessas cascatas.. tens muita sorte em te-las assim "pertinho".
    Quanto tempo levas a chegar?
    Acho as imagens lindas!
    Parabéns minha querida!
    Espero que continue com mais post de outfit of the day! ;)
    Aguardo notícias tuas! :)

    Beijinhos Grandes*

    A princesa tem umas botas muito fofinhas ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada amiga, es uma querida. Para te responder levo mais ou menos 45 minutos a chegar ate as cataratas e depois estamos logo ali perto do estado de Nova York, a cidade mais perto e Buffalo onde tambem customo ir fazer um pequeno shopping. :) Este verao se tudo correr bem vou ate New York ja ha alguns aninhos que nao vou, ia sempre todos os anos uma vez por ano mas agora ja ha algum tempo que nao vamos por isso em breve vamos ver se damos la um passeio. :)Olha os post "outfit of the day" vao ser so la de vez enquando eu estou em casa com amenina e para mim e dificil fazer sempre esse tipo de post pelo menos por agora mas sempre que puder faco.:) Obrigada por sempre visitares o meu blog.

      Delete
  6. Adorei a sua bolsa! Linda! Como voce pode ver pelo meu blog, minha irma e eu somos apaixonadas por bolsas. E as fotos de Niagara Falls muito bonitas!!! Sempre quis visitar Niagara. O que tem la para fazer com os pequeninos? Adorei o seu coque!
    www.notasinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada minha linda. Tambem adoro aquela bolsa principalmente a cor. E da Deux Lux uma marca que gosto bastante tambem.
      Quem sabe um dia nao visites Niagara Falls. recomendo mesmo visitar. Eu estou a 45 min. de la e nunca me canso devez enquando ir la dar um saltinho. :) Tem parques para piqueniques, muitso sitios onde se pode tirar fotos lindissimas, cruzeiro ate pertinho das cataratas e tem uma rua que tem imenso movimento cheia de divercoes para toda a familia...
      O meu ballerina bun e feito com o donut. Super facil de fazer, um dia tenho que fazer um pequeno tuturial para as meninas que estejam interessadas. Demoro maximo 5 minutos a fazer. :)

      Delete
  7. Mas que elegante! =) Adorei o Look... E as fotos... bem, essas, são realmente impressionantes! =)

    http://rainhadofashion.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww obrigada, es uma querida. Obrigada por te teres juntado ao meu blog.

      Delete
  8. Estavas toda gira tu :):) E Niagara falls deve ser das coisas mais lindas :):) Ok para mim tudo o que é USA e Canadá é lindo, sonho um dia a vir morar num desses dois sitios, ou pelo menos visitar

    Beijinho*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe obrigada. Niagara falls e um sitio maravilhoso. :) Nunca me canso de ir la. Estou a 45 minutos de Niagara Falls.
      Jokas para ti

      Delete
  9. I love your white trench! You look so elegant!

    Niagra Falls looks absolutely amazing! I am so jealous!

    Do you want to follow each other?

    www.therunwaymuse.blogspot.co.uk

    Kisses,
    Kiki xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, it is an amazing place to visit. You should go one day.:) Following back. Lovely blog!!!:)

      Delete
  10. Que fotos lindasssss :)

    Tenho um cachecol igual ao teu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Margarida. :) E que tal follow eachother. Se quizeres depois diz qualquer coisa. Eu penso que ja sigo o teu blog. Vou ver.

      Delete
  11. these photos are so gorgeous! Loving your outfit, the white coat is fabulous, and so is the bag and the boots! super cute

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Adorei o teu look e tens uma filhota amorosa *.* (apesar de só ver-se as costas dela) Gostei imenso do teu blog, estou a seguir.te ;)
    Beijinhos*

    http://garotaembonecada.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  13. Adorei a roupa, super elegante e bonita :)
    beijinhos

    http://simplicity-in-pink.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Marcia!!!
      jokas para ti tambem, ja visitei o teu blog adorei ja estou a seguir. :)

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Hi Claudia! beautiful photos! loved your boots! Thanks for stopping by my post for Notas in Fashion. I blog with my sister there. Have a nice week!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Cris ,I am following you alredy. Love your blog. Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comment. :)

      Delete
  16. Another blogger from Toronto! I love your coat Claudia. Niagara Falls is fun! Have you ever been to Niagara-on-the-lake? It is such a quintessential cute little town, lots of history! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe yup I live in Toronto, born in Lisbon, Portugal, raised in Montreal and now living in Toronto.:) Thanks Lauren for visiting my blog. I checked your lovely blog too. Love it!!! I ve been to Niagara on the Lake a few so many times already.:) It is beautiful little town. This was not my first time in Niagara Falls.:) I love this place, always like to come to Niagara in winter, summer fall... I visit a few times a year. :)

      Delete
  17. Merci beaucoup ! J'aime beaucoup ton blog aussi :) Je te suis !
    Ta tenue est superbe.
    Bisous :)

    Sofia.
    http://ilovefashion-s.blogspot.be/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci ma belle Sofia. Ma petite princesse s appele Sofia aussi. :)
      Bisous de Toronto

      Delete
  18. I love the outfit post!! Keep it up, you look beautiful!! By the way-- theres an upside down house! Haha, how fun is that!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwe thank you so much Sarah, your're too sweet. Happy to see you here. :)
      I know that house upside down is really cool!!! Can't wait for summer you can go and check it out inside. :)

      Delete
  19. sure i would love to follow each other)already followed you)now its your turn))

    xoxo Christy

    ReplyDelete
  20. I'm loving your pics! You are gorgeous! Xo

    ReplyDelete
  21. Such a great blog! I love your point of view on fashion!
    Maybe we can follow each other via bloglovin and gfc?
    I can't wait to see your next post !

    www.modishyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. In love with those boots!! And that white coat!! Love your pics!! You look amazing!
    Adrienne

    ReplyDelete
  23. Wow, looks incredible! And a great first OOTD! I love your coat ! x


    http://whatwouldaudreywear.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  24. A minha prima chiquérrima como sempre :) tens de ensinar aqui no blog como fazer esse rolinho de bailarina no cabelo, queria aprender!!! Niagara tão lindo, tive a sorte de já visitar uma vez, quando fomos lá em família, lembras? e adoreeeiii, adorava poder voltar um dia, quando os euros deixarem ;) beijooocaaas

    ReplyDelete
  25. Such a nice outfit!! And beautiful pictures of Niagara falls!! We're now following you via GFC :)

    Hope you follow back at
    http://stylebythree.blogspot.com/
    Facebook
    Win an amazing bag

    ReplyDelete
  26. Adoro o teu pentado e a foto com a filhota

    Sónia
    Taras e Manias

    ReplyDelete
  27. Que lugar incrivel

    amei seu look
    beijos

    http://rosinhamelomoda.blogspot.com.br/

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi