Wednesday, March 06, 2013

I HAD TO SHARE

Do you ever get speechless? Well I don't normally do but today someone made me speechless and really made my day. :)
When I started this blog, I said to myself the important part of this journey is to have fun, share tons of great ideas, photos, fun stuff with only one wish: Simply hoping you all enjoy my posts. I also love when you share your awesome blogs. What an awesome way to meet other fantastic bloggers!!! Btw if I follow your blog is because I truly like it!!! :) As a busy mom and also because I don't want you to get tired of me hehehe I don't always come here and post everyday.
Sometimes you meet people in life, that you click more than others and that is totally normal. Even if I am a newbie blogging I already had such awesome bloggers and non bloggers writing such positive feedback which is always so nice and encouraging.  I am also opened to all your suggestions and ideas.:)
I would like to share this link with you. An awesome portuguese blogger seriously made my day today not because she shared my blog on hers but because of her kind words. Here is the link.
Hope you all take a minute to take a look at her blog. 
Thank you http://docemarafada.blogspot.ca for being so kind and sharing my blog with all your lovely followers. What a great surprise!!!:)
This means a lot to me!!!

Claudia

8 comments:

  1. ahaha eu cheguei ate ti pelo blog doce marafada ^^
    sim eu tambem arrumo assim as minhas gavetas fica mais organizado e consigo ver tudo o que tenho, o verniz que eu falo no blog nao é portugues é ingles pode comprar online tem preços super acessiveis http://www.muastore.co.uk/ e para os portes nao serem tao pesados juntei-me a outras bloggers e dividimos os portes obrigada por seguires o meu blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada linda, pois a Marafada e uma querida. Tambem adorei o teu blog, mas estou a tentar seguir o teu blog mas nao sei porque da erro. Vou ver se tento de novo mais tarde. Obrigada pelo link vou ver realmente esses vernises sao o maximo!!!
      Jokas

      Delete
  2. Olá minha querida!
    Obrigada pelo miminho!
    ;)
    Fiz de coração porque adoro o blog e as ideias!
    Desde já te digo que podes postar todossss os dias porque tenho a certeza que as meninas não se vão cansar!
    Obrigada por seres uma querida e por estar a descobrir mais e mais de coisas que gosto no teu blog! São ideias realmente úteis que nos facilitam muito!
    Adoro as fotos, as receitas as ideias e agora também os videos!
    Vou ficar à espera de mais!
    Aguardo pelo e-mail!
    Beijinhos Chuvosos e Marafafos de Portugal*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada:) Ai eu derreti me quando vi o teu ultimo post da gatinha. que maximooooo!!!!!!!! Adorei!:)
      Jokas

      Delete
  3. Aww babe, congrats!

    It helps when someone appreciates you and your blog, makes you feel like it is worth while. :)

    A while back someone stopped me in the street because they recognised me from my blog. It really made my day! xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is really nice Halima. I checked your blog. Lovely!!! I will follow. :)

      Delete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi