Tuesday, April 02, 2013

MY FLUFFY BABIES

Hi everyone, hope you all had a awesome weekend. We had tons of fun and food was great! Today, I dedicate this post to my fluffy little tigers. Most of these pictures were taken when I lived in Portugal for 2 years. I took my 3 beautiful cats with me from Canada, I could never leave them behind.
Unfortunately a couple of months before my wedding I lost one of them (the Maine Coon) and only came back with 2.
Nicky our Maine Coon, we miss him so much. He was such a big boy, so smart and gentle.
         Figo, he's such a kind an loving cat, loves belly rubs and loves to play fetch. Yes play fetch!!! He thinks he's a dog!!!
And this is Cookie our sleepy cat, he loves to eat, sleep and cuddle. That's pretty much it!:)
And for those of you who love dogs here is a super sweet little girl my husband rescued when we were in Portugal. She is with my Godmother and her other lovely dogs, they get a long so well and they have plenty of space to play.

  
 Do you have any pets?
Claudia
  
**** ALL THESE PHOTOS BELONG TO ME, THE OWNER OF THIS BLOG. IF YOU WANT TO USE THEM PLEASE EMAIL ME BEFORE. I LOVE TO SHARE BUT PLEASE CREDIT MY BLOG AND MY PHOTOS.**** 

49 comments:

  1. OMG they are so cute!!!

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Olga.:) Just wanted to let you know I already voted!!! Good luck, hope you win!:)

      Delete
  2. awww so cute! always wanted a cat but im allergic :(

    http://sabina-w.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sabina. You are welcome to join in my blog if you wish.
      take care I will for sure take a look at yours. :)

      Delete
  3. tão bonitos!
    gostei muito do cão :D
    beijinho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada, e uma cadelinha que a minha madrinha adoptou.:)

      Delete
  4. Derreti-me toda com os teus animais, que lindos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Mariana.:) So tenho 2 gatinhos a cadelinha a minha tia/ madrinha adouptou a, esta em Portugal.

      Delete
  5. they are adorable :) following you *

    http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :) I just checked your blog and left you a message. :)

      Delete
  6. Replies
    1. Obrigada Barbara, e uma cadelinha. A minha tia/madrinha adotou ela vive em Portugal. So tenho 2 gatinhos um deles o 1ro da foto desapareceu misteriosamente e nunca mais o vimos. Foi muito extranho, nao era dele alias ele era muito caseiro e estava castrado...mas como era uma raca que nao ha muito entao pensamos que possa ter sido roubado.

      Delete
  7. Replies
    1. thank you so much. Love your blog, gorgeous outfits and awesome photos!!! i am your newest follower.:) Thannk you for visiting my blog and commenting

      Delete
  8. oi flor te seguindo! vem conhecer meu cantinho *-* ,pinkbjs.
    http://pinkbelezura.blogspot.com.br/
    https://www.facebook.com/pinkbelezura.blogspot.com.br

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karina adorei o teu blog!!! Obrigada por visitares o meu blog e teres te juntado.
      adorei o teu blog, esta muito giro cheio de vida!!! A camera de vigilancia esta muito engracada! Tambem ja te estou a seguir.
      Jokas de Toronto

      Delete
  9. Replies
    1. Thank you Kelly your latest outfit is gorgeous, love that handbag!!!:)

      Delete
  10. OH I love all these cuties! Pets add so much to life! Thanks for stopping by, Claudia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Linda, it's so true.:) I only have 2 cats now, the other one we lost him a few years ago. And the dog you see at the end is my godmother's she adopted her. My husband rescued that dog when we were in Portugal.

      Delete
  11. Eu amo gatos!. Tenho duas gatinhas e duas cadelinhas lindas. Adorei seu blog, super cool!Da uma passadinha la no meu blog se puder e se gostar de algo pressione follow this blog, isso seria de grande ajuda, kkk, Bjokas da ShillCat!

    www.be-youtifull.com.

    ReplyDelete
  12. Great post! Beautiful dog and cat!
    I follow you back.

    Best wishes,
    http://vgolove1.blogspot.ru

    ReplyDelete
  13. awww... they are so cute! give them some hugs from me :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, I will:) I checked your blog, it's really cool:)

      Delete
  14. wow, give me give me this amazing cats!
    PS Love your previous look!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOl thank you so much Afina. :) I only have 2 now we lost one about 4 years ago and the dog my hubby rescued when we lived in Portugal it's not mine it's my godmother's now. She's a really happy dog with tons of space to play.:)
      Take care

      Delete
  15. yes, I have my little Princess, and Princess is her name. She is our cat! Your cats and dog are beautiful! This post is adorable! I have to dedicate one of my post to my cat too!
    www.notasinfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should do a post about her would love to see her. :)
      Take care.:)

      Delete
  16. Olá minha querida!
    Os teus bichinhos são uns amores!
    Adoro animais!
    Adoro! E para além de amorosos os teus são super fotogénicos e engraçados!
    Assim que vi a primeira foto vi que tinha sido tirada em Portugal... as flores disseram-me tudo! :)
    Com isto não digo que não possam existir ai as mesmas fotos, mas calçada e flores dessas denunciam logo terras bem portuguesas ;)
    Adoro :)
    Acho o máximo o teu maridão ter "resgatado" um cachorrinho (cachorra neste caso), nem toda a gente o faria!
    :)
    Mai uma vez agradeço os comentários e a tua presença sempre no meu blog, agradeço a tua simpatia e também disponibilidade!

    Beijinhos de Portugal (ainda não há sinal de Primavera).

    Até breve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada amiga. tambem adoro animais agora so tenho 2 gatinhos e ja me dao bastante trabalhinho pois como podes imaginar quando se tem animais para manter sempre tudo limpinho temos que limpar com muito mais frequencia. Pelo menos o piso de cima eles nao vao muito que e os quartos... mas adoro ter animais. O outro gatinho na 1ra foto desapareceu misteriosamente nao sabemos o que aconteceu foi tudo muito extranho e a cadelinha sim foi o meu marido que a resgatou tadinha tinha so 2 meses e agora quem ficou com ela foi a minha tia/ madrinha. :) Com respeito as fotos claro miga que tinha que ser no nosso lindo pais Portugal, onde mais e que ha calcada linda maravilhosa como essa??? :) Ai que saudades!!! Jokas falamos em breve

      Delete
  17. Olá! :) Gosto do teu blog! Estou a seguir-te por GFC e bloglovin ^^

    Os gatinhos são tão lindos x3 Também tenho um e por acaso chama-se Fluffy LOL!
    Deve ser muito fixe viver no Canadá :)
    Beijinhos

    chocopink89.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ola Tanya, obrigado pela tua visita, ja te estou a seguir tambem. Gostei do teu blog, esta muito giro. Parabens! Eu ja vivo no Canada ha muitos aninhos mesmo, desde pequenita mas sempre que posso tento com alguma frequencia ir a Portugal passar uns tempinhos, temos um pais lindo. :)
      Ja respondi no teu blog.:)

      Delete
  18. I LOVE the cats!!! I am officially following you via GFC & Bloglovin, and can't wait to gain you as a follower too :-) Xo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Meg I am following you back, love you blog with gfc and bloglovin.
      Take care

      Delete
  19. you asked about following each other :) of course I´d like to follow such a nice blog :)

    ReplyDelete
  20. Hiya claudia, your cats are gorgeous! sleepy cookie looks adorable. Thanks for stopping by my blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :) He is adorable. We are welcome, you have a lovely blog!!! Hope you visit again.

      Delete
  21. tenho visto um pouco das tuas viagens, deve ser maravilhoso sem dúvida alguma.
    e parece que tens uma vida óptima e cheia de coisas boas onde vives. só em Portugal é que isto não anda nada para a frente.
    um beijinho bom e continua a partilhar essas viagens connosco!

    ReplyDelete
  22. onw, o teu gato é tão lindo! e o cão também, parece ser super social e super brincalhão!
    Eu tenho um animal mas é só um peixinho :(
    Beijinhos,
    Wendy♥

    ReplyDelete
  23. Cláudia não faz mal. Isso às vezes acontece. Portanto eu comento de novo para aqui. ;P Tenho uma gata maluca e adorei todos os teus bixinhos. XD
    Ah e eu tb adoro o teu blog. Tens coisas espetaculares.
    Beijinhos`querida*

    http://garotaembonecada.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  24. AWWW this is too adorable! I love pets! Great pictures, thanks for sharing xo

    ReplyDelete
  25. Tchihi, your animals are so adorable! Especially, I love cats. Great pictures of them!

    M.
    World of Plastic

    ReplyDelete
  26. Really adorable pets. So cute! :) I have a dog, a samoyed.

    - Camilla
    happycompletehome.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Your cats are adorable! I can't decide which one I like more :)) I love the doggy too :D

    Kisses!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi