Wednesday, May 01, 2013

VICTORIA SECRET

Who doesn't love Victoria Secret? I absolutely love their store, once in a blue moon I like to pamper myself with some goodies. I love their body mists and lotions. Here are my new additions.
1st picture starting from the left to right, I got the Victoria's Secret Angel Fragrance Mist. The smell is delicious, very soft. Love the bottle so pretty.
The second body mist is called "Sexy Little Things" I absolutely love this one, my favorite, very sexy smell.:)
Last but not least, my mom got me the new "Warm and Cozy hand and body cream from the PINK collection. I love this hand cream, always in my handbag. Great moisturizer! Love the smell, so sweet! 
Thank you so much mom. I love it!:)



Don't be shy, join in the conversation. I always love to hear from you. 
Claudia P.


40 comments:

  1. I think I'll have to look into the body mists and hand cream from VS! I am obsessed with their bathing suits! They fit me like a glove.

    Happy Wednesday!
    http://cbijicollection.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. The bathing suits are gorgeous. I need to lose maybe 5 pounds before but I do love them. ;)
      Their perfumes, mists and creams are just amazing!
      Thank you for visiting my blog. Hope you visit again. :)

      Delete
  2. Amo victoria secret. Tenho imensa pena que não haja em portugal. E ser imensamente caro mandar vir coisas de lá.
    Os cremes devem ser divinais *.*
    Beijinhos*

    http://garotaembonecada.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rita os cremes sao o maximo e prefumes e body mists. Adoro! Como ja disse a Marcia Vieira quem sabe quando ai for nao nos juntamos ( as interssadas claro) e eu trago uns produtinhos para todas as que quizerem... Ate nao era ma idea. :)

      Delete
  3. É uma tristeza não haver VS em Portugal!! :(
    Adorei os produtos :)

    xoxo,
    http://simplicity-in-pink.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pois realmente e pena, eu tambem adoro VS. Mas voces ai tem lojas que nos tambem ca nao temos. :) Olha quem sabe quando ai for uma proxima vez possa levar alguns produtinhos para quem quizer??? Boa maneira de encontrar as minhas bloggers queridas de Portugal.:)

      Delete
  4. Não conheço,cá acho que não existe nenhuma loja dessa marca...

    Beijinhos*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ola aqui vai o link para teres uma idea se quizeres ver.:) A Victoria Secret e uma loja bastante conhecida pelo menos no Canada e USA sei que aqui o pessoal adora. http://www.victoriassecret.com/
      O maridao tambem gosta principalmente da lingerie. LOL
      Infelizmente nao ha ai em Portugal.

      Delete
  5. nice post..lovely perfumes..
    take a look at my blog,we can follow each other if you want..
    let me know..
    kisses

    ReplyDelete
  6. Hi! Loved your blog! Follow mine please! http://1100days.blogspot.pt/ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sofia thank you for visiting my blog again. :) I am already following you. would love if you can follow me back.
      take care

      Delete
  7. I don't know a single soul who doesn't love Victoria's Secret!! I bet all three of those smell divine! I just picked up some Vanilla Lace body mist and I'm completely loving it! Xo :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe me too. :) I also love vanilla scent. I love their stuff. :)
      Thanks Meg for checking my blog. I will visit your lovely blog soon.
      Take care

      Delete
  8. minha querida :) a serio? deve ser uma falha talvez do blog não? mas vai passando por lá que eu vou fazer o mesmo por aqui!

    LOVE,
    JS photography

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja consegui!!! Youpiii. Nao sei porque com alguns blogs faz isso. Ja nao e 1ra vez, mas pronto ja arranjei solucao e ainda bem pois adoro o teu blog!!!
      Jokas de Toronto

      Delete
  9. I love the parfume, I follow you now back lovely lady!

    ReplyDelete
  10. Such a wonderful post. I myself am a big fan from the fragrances from Marc Jacobs!

    Sam

    ReplyDelete
  11. Hey there love!

    Thank you for visiting my page. I already followed you and If you are already following me, thank you, and if you're still not, then can you please click the follow on GFC or Bloglovin Button? I would definitely appreciate it. :)

    Let's keep in touch!
    Lovely post!



    Please follow and visit me :D

    Danica Stark

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am already following your lovely blog. :)

      Delete
  12. É uma pena não haver Victoria's Secret cá :(

    Style by Three Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pois realmente era bom tambem haver ai. mas voces ai tambem tem lojas fantasticas. Quando vou a Portugal venho sempre com novas coisinhas que aqui nao ha. :)
      Mas a Victoria Secret tem loja online.

      Delete
  13. Adoro! tenho dois cremes da victoria's secret que comprei na Holanda, é tão bom!!
    Boa querida, realmente é estranho porque vejo normal a parte dos meus seguidores, mas ainda em que já está resolvido!

    LOVE,
    JS photography

    ReplyDelete
    Replies
    1. Os cremes deles sao o maximo. Adoro! :)

      Delete
  14. É uma pena não termos uma loja dessas por cá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pois realmente, mas ha sempre a loja online. Eu adoro as cenas deles tanto a lingerie como cremes, perfumes, pijamas...Mas deixa la voces ai tem lojas maravilhosas. Eu bem sei quando ai vou dou em louca com as lojas ai. :)

      Delete
  15. nao tenho nada da marca mas adorava experimentar deve ser optima :D
    beijinhos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ola catia eles realmente tem coisas maravilhosas desde pijamas, lingerie, cremes, batons, perfumes...Adoro!:)

      Delete
  16. When you see the globe through a different group of eyes,
    many people that are confident with normal conventions
    in daily life won't understand. Explore fashion history and shop for vintage clothing. He would like to collaborate with popular singers through the 90s.

    Look into my web-site :: newbalanceshoes20131.webnode.jp

    ReplyDelete
  17. Thanks for the tips, love a lil make up review and sharing. So glad I clicked on your comment that led me back to your blog, your posts' contents are info and image juicy so expect to be seeing some regular comments from me. Btw, I just posted my Céline burgundy fraying leather fused top, quite an interesting piece I got on sale! Do tell me if I have successfully PROVOKED you ;)

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/05/free-fraying.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Nathan for you visit and lovely comment. I will for sure check out your blog.
      Take care

      Delete
  18. Nunca experimentei nada dessa marca, mas adorava ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Quem sabe um dia. :) eles tambem tem uma loja online. Adoro!:)
      Jokas

      Delete
  19. She's probably carrying it out to sidetrack the media from her busy love life - Kim Kardashian stuns in white skinny jeans and lace camisole. Haute couture translates in French to ''high dressmaking'' or ''high sewing'' as well as the term is utilized with regard on the tailoring of individually custom designed clothing. Bulgari, Chanel, Christie's, David Yurman, Henry Dunay Designs, Lux Bond
    Green, Tiffany Co.

    Here is my website: Tory Burch Shoes

    ReplyDelete
  20. Ι’m not that muсh of a оnline гeaԁeг tο be hοnest but
    уour blogs reallу nice, keeρ it up! ӏ'll go ahead and bookmark your website to come back in the future. Many thanks

    Also visit my blog http://www.fkserv.ugent.be/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you I am happy you liked my blog. :) You are welcome to join in and follow my blog. :) I will check out yours.
      Take care

      Delete
  21. Olá
    eu nunca usei a marca infelizmente mas ando bem curiosa.
    obrigada pela tua visita :)
    já sigo e gostei do teu blogue

    beijinhooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ola Filipa, fico contente por teres gostado do meu blog.:)
      A Victoria Secret nao ha em Portugal, mas existe sempre a loja online. Adoro os perfumes, lingerie... deles.:) Ja sigo o teu blog tambem.
      Jokas grandes de Toronto

      Delete
  22. Olá minha linda!

    No início do blog procurei produtos da VS, encomendei alguns e fiquei fã!
    Adoro tudo!

    A lingerie é maravilhosa!
    Perfumes nunca testei mas estou a pensar nisso, o problema é que é um tiro no escuro porque não posso cheirar uma amostra antes!

    Beijinhos minha querida**
    está calor!
    Adivinha-se um bom fim-de-semana... pelo menos espero que um pouco melhor que os últimos!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi