Thursday, July 04, 2013

STAYING CASUAL

How is everyone doing today? I would like to thank you, lovely readers for your sweet comments here on my blog. I am new to blogging so it is really encouraging to get your feedback. It really makes my day when I see your lovely comments and some of you that even take the time to email me. Thank you so much everyone! Today, I am sharing with you another ootd, messy braid and comfy clothes. Now you understand why I don't do many "outfit of the day" posts. LOL
  

 





Jean Vest: Tommy Hilfiger
Top: Ardene
Leggings: Forever 21
Sandals: Guess
Glasses: Guess
Handbag: Sandra Angelozzi
 
Comfy clothes are perfect for a great walk with my little princess.
Don't you love Sofia's skirt from Oshkosh?

Delicious ice cream in Oakville. Yummy!

 
Don't forget to follow me also with Bloglovin. I will follow back.:)
 
Love
  Claudia P.

32 comments:

  1. Muito gira! A pulseira que tinhas é linda :)
    E esses gelados?? Que bom aspeto!
    Beijinhos

    ReplyDelete
  2. very comfy and nice! perfect for the long summer walks :)

    ReplyDelete
  3. gostei muito do look :)
    a tua princesa e linda e super fashion :D
    os gelados tinham tao bom aspecto :DD
    bom fim de semana :))
    beijinhos

    ReplyDelete
  4. .


    Tem roupa que fica bem
    em certas pessoas e talvez
    as outras também fiquem bem
    com elas e só eu não vejo.
    O corpo definido dita a or-
    dem e os olhos alheios agra-
    decem o que veem.

    Beijos,

    silvioafonso






    .

    ReplyDelete
  5. Obrigado pelo comentário no meu blog ^^ estou a seguir-te :)

    ReplyDelete
  6. Obrigada pelos comentários. Já te sigo no Bloglovin'.

    Bom fim de semana :)

    xoxo
    Joana

    ReplyDelete
  7. Tens uma menina linda! Obrigada pelo comentário, o teu blogue é fantástico e claro que te vou seguir, agora tens uma nova seguidora assídua! beijinhos

    ReplyDelete
  8. PRECIOSO LOOK ESTAS MONISIMA ME ENCANTA TU BLOG . ME GUSTARIA TE PASARAS POR MI BLOG Y SI TE GUSTA NOS PODEMOS SEGUIR MUTUAMENTE BESITOS. HTTP://DOLCEVIRGINIA.BLOGSPOT.COM.ES

    ReplyDelete
  9. Olá Claudia!
    Adorei a pulseira, e o look tbm!
    Belas fotos!
    Os sorvetes estão de dar água na boca...hummmmmm!

    Beijos, bom fds ♥

    ReplyDelete
  10. R: Ohh muito obrigada pelos teus conselhos. Eu não faço uma lista com os blogues que leio porque são mesmo muitos e tenho medo de me esquecer de alguém. A ideia das viagens adorei e vou ter em consideração, obrigada e bom fim de semana :D

    ReplyDelete
  11. Adorei a pulseira... :) e esses gelados são maravilhosos! :)

    ReplyDelete
  12. Que guapas las dos!!
    Besos

    alonewithmycloset.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  13. You look beautiful! I like your Outfit of the Day! It looks so comfortable and just like something I would put on! But I think the real star of your post is your daughter with her pink ruffles! How cute is she!! Hope you have a great weekend lady!!

    ReplyDelete
  14. You're new to blogging but you are doing so well! Just found you site! New follower xxx

    www.bohemianmuses.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Adorei o visual! Quando saimos com os pimpolhos temos que nos vestir de maneira pratica, mas super fashion! E a bolsa branca, muito linda!!!Sua filhinha como sempre muito fofa!!! Bom domingo!
    Beijos
    Quiqui
    www.notasinfashion.wordpress.com

    ReplyDelete
  16. Ohhh boa! Já fui pesquisar a empresa e pareceu-me muito bem. Sou licenciada em Marketing e Publicidade e vou tentar a minha sorte. Obrigada :D

    ReplyDelete
  17. Amiga... antes de mais estás assim... hummm deslumbrante!
    Adorei a mudança no blog!
    Estás linda! Sexy! Elegante!
    Adoro!
    Amiga Parabéns!
    Amiga... estpu rendida!
    :)
    Quanto à ideia do teu maridão de fazer um guest post... adorei!
    Estou à espera! Ou melhor... mal posso esperar!
    Acho que o teu blog cresce a olhos vistos, acho que me conquistas cada vez amis com o teu blog!
    Um beijinho querida amiga!
    :)
    Orgulhosa desta evolução!
    Muito muito!
    Guest post... estou à espera!
    **

    ReplyDelete
  18. nice blog.

    follow you!!

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    follow me pls?:33

    Reply

    ReplyDelete
  19. Great summer outfit! The ice cream looks so refreshing on this hot day!
    Fashion Ganache.
    http://fashionganache.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Estás tão linda Cláudia :)) Adorei o look e as fotos. A tua menina está super querida e fofinha! Ehehe
    Beijinhos <3

    ReplyDelete
  21. I like your blog!
    would you like to follow each other?
    I hope you!

    Blog: http://thequeensbits.blogspot.com.es/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Queens-Bits/415482771840659
    Instagram: http://instagram.com/cynthiameji

    ReplyDelete
  22. Great casual look, love your messy hair braid too!
    Would love you to check out my latest post :)
    Have a wonderful week Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Adele, following your beautiful blog already. :)

      Delete
  23. gracias por tus comentarios y yo tambien te sigo ya besitos. http://dolcevirginia.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  24. I totally loved this post!!! Really great inspiration! tell me if you would like to follow each other! I follow you back for sure - Lots of Love, Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    ReplyDelete
  25. stunning! Love everything about it!

    ReplyDelete
  26. cool outfit, U look lovely
    http://aprettylife13.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  27. I'm sure taking care of your daughter is a priority, so walking around in heels is probably not practical, but I think you still look beautiful, well accessorized and super chic in your outfit Claudia!

    ReplyDelete
  28. muito giras como sempre ^^ quero gelaaado

    ReplyDelete
  29. I love this outfit! Very classy. I didn't think I was a fan of denim vests but you convinced me otherwise!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi