Thursday, August 15, 2013

LET'S WELCOME MY HUSBAND TO THE BLOG!

Hi my loves, today I would like to let you all know, my lovely husband will be a contributor for this blog. He's name is Rui and he will be posting once in a while. I was very happy that he showed so much interest in being part of my blog. Most of his posts will be reviews, photography and DIY projects.
Hope you all welcome him with open arms. I am sure he will be an awesome addition to my blog. :) Stay tuned, he is working on a really awesome DIY project, his first post will be coming soon! Trust me you will love this one!!!:)
 
Love
  Claudia  

28 comments:

  1. Oh my God, how did you do that ? Husbands usually go :pffff ...!

    ReplyDelete
  2. Welcom rui.., looking forward to his DIY...
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com
    http://instagram.com/beingbeautifulpooja

    ReplyDelete
  3. Welcome Rui, I will look forward to reading your posts too. :-)

    ReplyDelete
  4. Oh obrigada, que querida!! É muito bom que o teu marido (posso tratar-te por tu?...) te apoie nisto :D

    ReplyDelete
  5. R: olá Cláudia! Passei por aqui para lhe dizer que a Maria já me tinha falado de si e que devia visitar o seu blog. E aqui estou eu a adorá-lo!
    Beijinhos de Portugal :)

    ReplyDelete
  6. You've got such a great blog Claudia and thank you very much for advertising me of the world verification, I'll follow your instructions and try to delete it, thank you again Laura

    ReplyDelete
  7. That is so awesome! That is so sweet and supportive of him.

    Looking forward to his first post!

    ReplyDelete
  8. We stumbled over here from a different page and thought I may as well check things out.

    I like what I see so now i'm following you. Look forward to looking into your web page yet again.

    Feel free to surf to my webpage ... calories burned walking calculator

    ReplyDelete
  9. Well, that's fun! How nice he takes an interest! Looking forward to his project! Thanks for stopping by, Claudia!

    ReplyDelete
  10. You have got such a excellent blog site Claudia and also many thanks for marketing myself of the world verification, I'm going to follow your own directions and continue to eliminate the idea, Gold For Runescape Billig WOW Gold Kaufen

    ReplyDelete
  11. Cá esperamos então,estou curiosa :P

    P.S. sim faz um post com os teus perfumes,também gosto bastante :)

    ReplyDelete
  12. Hey there! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us valuable information to work on.

    You have done a marvellous job!

    Look into my web-site diet plans for women to lose weight

    ReplyDelete
  13. That's so good that your husband is keen to contribute to your blog. I'll watch out for his posts!

    ReplyDelete
  14. Olá! Vinha agradecer o comentário no meu blog... Eu comecei a tocar piano com 10 e agora tenho 15 e quanto mais cedo se aprender a tocar melhor! 3 anos é uma boa idade, já se vê vídeos no youtube de crianças de 3, 4 ou até 5 anos a tocar peças de beethoven e por ai. Deve-se começar a tocar instrumentos quando somos novos, pois a aprendizagem é mais rápida. Eu desejo a todo o tempo ter começado a tocar mais cedo. Para além disso, a música ajuda na concentração o que afeta o desempenho escolar. É só benefícios! eheheh estou a segui-la :)

    http://glom-my.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  15. Olá amiga!!
    Já me tinhas falado nesta possibilidade de o maridão colaborar no blog!
    Devo reforçar que adoro esta ideia! Acho que a opinião masculina é sempre muito importante e dá-nos sempre muitas coisas novas e outras perspectivas! Pessoalmente tenho de dizer que adoro a opinião do meu marido e da minha mãe (para não falar das minhas amigas claro :) ) mas dou muito valor à opinião do meu pai!
    Acho que a Colaboração do Rui vai trazer muitas coisas boas e eu mal posso esperar! Estou curiosa!
    :)
    Bem-vindo Rui!
    Parabéns por apoiares a Cláudia!
    :)
    Está um calor terrível* próxima semana estarei de férias e vou aproveitar este tempinho para relaxar e fazer muita praia e piscina!
    ;)
    Beijinhos amiga! Parabéns * Boa sorte e muitas energias positivas!

    ReplyDelete
  16. OMG so awesome! Too cute, can't wait!

    www.anightinnyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. It's an awesome article for all the web users; they will get benefit from it I am sure.

    Feel free to visit my homepage: how to lose weight fast for women

    ReplyDelete
  18. R: Não me lembro se lhe tinha respondido ao comentário sobre a que altura acho que se deve começar a tocar, então cá vai a minha opinião... Eu comecei a tocar aos 10 e tenho 16 e desejava poder ter começado mais cedo! Quanto mais cedo melhor, pois imaginemos se a sua filhota começar agora tocar, quando tiver a minha idade já vai tocar muitíssimo bem! A música ajuda na concentração e no desenvolvimento das crianças . Já vi imensos vídeos de crianças com 4 ou 5 anos a tocar peças de beethoven e tocavam muito bem, por isso não acho que seja muito cedo. :) espero ter ajudado. Beijinho de Portugal

    ReplyDelete
  19. Hello dear Claudia!
    Very nice your spouse will contribute to the posts of
    your blog, that Rui is welcome!

    Kisses, good weekend!
    Andréa

    ReplyDelete
  20. This is a lovely thing. My hubby helps me with the blog cause he takes pics of me wearing my outfits, but I'd love to have him active on the blog...hehe ! Kisses and now following you on Bloglovin

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin
    You're invited to enter my Romwe 2 dresses Giveaway, Open worldwide until August, 23rd !

    ReplyDelete
  21. Thanks for all the replies. I've decided to be part of the wife's blog, since she did an amazing job and put a lot of effort into it. Stay tuned as i will make a post shortly about a DIY project we did together.

    ReplyDelete
  22. welcome to him!!!!

    Come and have a look at my newest post… "On the road"!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    ReplyDelete
  23. Welcome Rui to the blogging world!! How nice he got interested in the blog! It's so nice when husband and wife has a same project to share!

    ReplyDelete
  24. Welcome Rui! It is so nice that your husband got interested in blogging with you! It's so nice when the couple have a project to share!

    ReplyDelete
  25. oh, this is so cool! I would have to convince my husband to do the same-graet blog!

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi