Friday, October 18, 2013

UNFORGETTABLE

Grandfather, today would be your 81st birthday, but you departed too soon from our lives.  So many years went by, but there is not one day that I don't think of you.  I still remember when I was a little girl and you would take me to the fair, it was so much fun that one day it was getting late and I end up falling asleep on top of a giraffe. When I was a baby and I needed to fall asleep, you were so patient.  It seems as if I can still hear your foot steps on the hallway, walking back and forth trying to get me to sleep.  You always knew how to delight me with your prince fairytale stories, with horses and lions. Remember, I always noticed when you came home with a new shirt, new shoes or new haircut? You were a cool grandfather!  I never forget the one summer when I got to Portugal and you were waiting for me with a welcome sign.  Only you to make me feel special!  To me you were more than a grandfather, you were everything.  I couldn't wait for summer, just to see you.  It seems as if I can still hear you laughing. I miss you!
You were gone too soon, but you will forever be in my heart.
I will never forget you!
Claudia

56 comments:

  1. Amazing blog and nice post!! Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Chantal, I will check out your blog. Thank you for your visit here. Hope you come back again and again. :)

      Delete
  2. Faz 2 anos que meu avô se foi e sinto muito falta.
    beijos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awe minha querida como eu te compriendo. Beijinho grande e obrigada por passares por aqui.

      Delete
  3. belissimo post..

    sonia
    Taras e Manias

    ReplyDelete
  4. This is beautiful Claudia and he sounds like an amazing man.

    ReplyDelete
  5. A beautiful post Claudia, xoxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Inez, I miss you coming here. Hope you are doing great.

      Delete
  6. Lovely dedication. Sorry about your loss.

    P.S I am also a style blogger from Canada. You have a beautiful blog.

    http://www.thefashionstirfry.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much it's been so many years already.
      That is awesome I will check your blog. Always great to meet new Canadian bloggers. :)
      Take care

      Delete
  7. oh :(
    os meus sentimentos, pareçe que foi um grande homem :#
    beijinhos e força

    Something-over.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada minha querida, ja passaram muitos anos mas nunca me esqueco. Sim foi mesmo um grande homem.

      Delete
  8. Minha querida é bem tarde aqui no Brasil agora ,
    hoje começou novo horário de verão.
    Linda amiga li sua postagem com muito sentimento sei quanto sofre,
    pois já perdi meus avós e infelizmente meus pais também.
    A caminhada da nossas vidas as vezes é muito cruel mais Deus sempre leva as pessoas a quem amamos por elas estar fazendo falta no céu.
    Querida me perguntou como estou?
    È tão dificil mais vou responder amada.
    Hoje tive tantas dores que sem querer me coloquei a gritar
    por sorte ninguém viu .
    Meu caso é muito serio contarei para vc amada mais preciso do seu email.
    Eu aprendi nunca mais falar nos blogs referente minha saúde
    o mundo anda com muita falta de amor fui criticada por ter postado
    minha situação a algum tempo no meu blog.
    Ficarei feliz em poder compartilhar minha vida contigo.
    evanir_garia@hotmail.com
    Esse é meu email.
    Deus lhe de um Santo Domingo.
    Beijos no coração.
    Evanir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigada voce e uma querida. :) espero que esteja tudo melhor com a sua saude. Vou deixar comentario no seu blog com os meus dados no entanto aqui no blog pode sempre encontrar.:) Mais outra vez obrigada pela visita e pelas palavras. Ja passaram muitos anos mas nunca me esqueci.

      Delete
  9. passei p conhecer e amei!!! to seguindo.

    bjos...

    ReplyDelete
  10. Oh darling, it is such a beautiful letter!!!
    You were really fortunate to have lived those moments, we can understand that you miss your grandfather so much.
    Kisses honey.
    Alicia & Sofía

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's been so many years but when someone is so special to you never forget.
      Take care and thank you so much for your kind words.

      Delete
  11. Bonita homenagem.
    Prazer em conhecer o seu blog.
    Bom domingo

    ReplyDelete
  12. Os meus sentimentos#
    R: Estou no curso de ciências mas quero ser bióloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Querida ja passaram imensos anos era eu miuda, mas claro nunca me esqueco.
      Beijinho e obrigada pela visita.

      Delete
  13. Replies
    1. Muito obrigada, ja passaram muitos anos era eu miuda mas nunca me esqueco. :)
      Um beijinho

      Delete
  14. Ohh minha linda, muita força. Espero que tudo te corra bem bbeijinho gigante

    R: Querida depois eu conto o que se passou eheh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada o meu avo ja faleceu a muitos anos era eu miuda mas nunca me esqueco.
      beijinhos e agurado entao novidades. :)

      Delete
  15. this is a very hearthwarming post.may your grandfather rest in peace.
    and you know how they say?a man is not dead until he's forgotten.so as long as you think about him,he'll be with you :)

    ReplyDelete
  16. A tua pequena ainda irá conhecer o mundo eterno da Disney, pode não chegar a conhecer a Disneyland mas há outras recordações mais fáceis de chegar até nós.
    Espero que estejas a aproveitar da melhor forma o dia em que nasceu o teu avô e deixou contigo tão boas memórias dele. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. De certeza que sim , nos adoramos viajar entao temos que a levar la quando ela for maiorzinha. :) Muito obrigada pelas tuas palavras e visita. Beijinho grande

      Delete
  17. beautiful and touching post♥ loving family is the most important thing in our lifes♥ thank you so much for following me back darling!:) I dont have gfc on my blog, but I followed you there♥

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Petra you are so kind. :) You are welcome it's always a pleasure to follow awesome blogs like yours. Take care and keep in touch.

      Delete
  18. gosto muito (:

    ( www.pinkie-love-forever.blogspot.com )

    ReplyDelete
  19. oh Claudia, this is very beautiful post! I didn't have a grandfather, and, what are the odds, now it is the same situation with Hana, and I was always sad about this. You grandfather sounds like a rolemodel for all of who want to be good parents and grandparents one day - I can feel a lots of love, caring, respect, and all the values that are not so important today, unfortunately.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awe thank you so much for your kind words. It's been so many years but I never forget...

      Delete
  20. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Following your lovely blog already. :) Thanks for visiting me.
      take care

      Delete
  21. great post. would you like to follow eachother?
    Let me know if you follow me and I will follow you right back

    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for visiting and your lovely comment.
      Thank you so much for your kind words and visiting my blog. I really appreciate. Of course I would like to follow each other. :) I am following you now with Bloglovin and GFC.
      Take care

      Delete
  22. Lovely post! Its such a good thing that you are dedicating this post in memory of your loved one.

    Love Nilu Yuleena,
    from
    BIG hair LOUD mouth
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Following your awesome blog with Facebook and Bloglovin. :) Thank you so much for your kind words and visit. I really do appreciate.
      take care and visit again.

      Delete
  23. Hi honey :) I follow you back now thanks <3 also on BLOGLOVIN :))
    www.mariezamboli.com
    www.mariezamboli.com

    ReplyDelete
  24. Brilliant blog ;)
    Follow me ;)

    cassieholiday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. This is a beautiful post, Claudia. A lovely dedication to your Grandfather. Take care :-) xx

    ReplyDelete
  26. Olá querida amiga!
    Revivi e revi-me no teu post.
    Tenho saudades do meu herói!
    Tenho saudades do sorriso dele e de tudo o que fazia para me fazer sorrir!
    É uma dor insuportável e também o relembro todos os dias!
    Um beijinho muito grande e especial*
    Obrigada por partilhares palavras e sentimentos tão bonitos e profundos!
    ***Beijinhos***
    Começou o Outono! As galochas aguardam-me!*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh amiga ja tinha saudades tuas. Ainda bem que gostas te do meu post. Obrigada querida. Parece que temos mais algo em comum. :)
      Beijinho grande.

      Delete
  27. Thanks for lovely comment. follow you
    I invite you to a new post:
    http://indiesan.blogspot.com/2013/10/jumper-in-geometric-pattern.html

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi