Sunday, November 17, 2013

SANTA CLAUS PARADE

Every year we like to take Sofia to see Santa and all the beautiful Christmas decorations in Oakville where she gets to take a picture and video with him.  This year we also wanted to take her to see Santa's Parade as it was her first time. There are a few parades around the Toronto area, but this year we ended up going to the one in Milton, which is about 3o minutes away from Toronto.  We had a blast, but unfortunately Sofia didn't get to see Santa, as she fell asleep 5 minutes before he went by. The weather was also great, not too cold for this time of the year.  













 






Photography by Claudia
Have a great week everyone!
Claudia 

49 comments:

  1. Looks like it was a lot of fun! Love the cars!
    http://balearaitzart.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  2. Adorei as fotos! Adoro essas paradas, quem me dera assistir a uma!
    Beijinhos

    ReplyDelete
  3. I wish there was a Santa parade in India too .. :)
    Have a wonderful week
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  4. Amazing photos here, it looks you had so much fun, have a lovely day :)

    ReplyDelete
  5. Que lindos registos, tão divertidos e coloridos! Tenho muito vontade de ir aí, um dia destes, quem sabe? Tendo aí família é capaz de se tornar mais fácil!

    Um beijinho, Sara ♥
    http://littletinypiecesofme.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. Adoro o gorro da sua filha è tão fofinho *.*

    R.Também já lhe estou a seguir :D vou ja a procura da pagina de facebook do blog, para deixar lá o meu "like". Muito obrigada :D


    Um beijinho, Andreia.
    www.pontofinalparagarfos.blogspot.pt ♡

    ReplyDelete
  7. que fofinha :) adorava ir a um sitio assim!
    R: sim, depois envio ou meto no meu blog o link da entrevista :)

    ReplyDelete
  8. Oh, I wish I could watch something like that... I love Christmas!
    Muilo Burbulai

    ReplyDelete
  9. How fun! I love Christmas parades, they make me feel warm and fuzzy inside.

    Sofia looks so cute, her beanie is adorable.

    http://myfifthavenue.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Looks like a fun event! and your girl is so adorable as always :) Thanks for your lovely comment on my blog. Sorry it took time to reply, but I'm more than happy that you feature my vegan cupcake recipe on your blog. Let me know when you do and look forward to seeing it here! xo akiko
    Style Imported

    ReplyDelete
  11. HAHA adorei o monstro das bolachas, uma das minhas personagens preferidas quando era criança! ;)

    ReplyDelete
  12. que fotos lindissimas :D
    uma optima semana :D
    beijinhos

    ReplyDelete
  13. Olá querida amiga!
    Que giro!
    Adorei!
    Que parada tão gira!
    Por cá não temos isso!
    :)
    Vejo que estás bem! Linda e feliz!
    Aguardo o teu e-mail!
    Beijinhos!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada minha querida. :) Esta tudo ok por aqui desculpa nao ter ditto nada mas isto por aqui tem andado super acupado so agora e que esta a acalmar, tivemos obras ca em casa e tambem tenho andado meia ocupada com trabalho... ate breve jokas grandes

      Delete
  14. Olá claudia!

    Que imagens fantásticas!!! É a tua pequena, não é?! ;)

    Beijinhos!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sim e a minha pipoquinha. :) Obrigada por visitares me.
      beijinho grande

      Delete
  15. Ohh! Lovely pics!

    www.poupeire.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  16. Ola querida:) obrigado pela visita, tambem te estou a seguir eheh muitos parabens, tens um blogue lindo xD quando vieres a Portugal diz que levo-te a estas lojas todas :D
    Beijinhos*

    http://cairsodesaltos.blogspot.pt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada es uma querida. :) Bem essa idea de me levares as lojas bem nem digas isso duas vezes hehehe

      Delete
  17. obrigada, ainda bem que gostaste! :) parece ter sido fantástico o desfile :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foi o maximo a minha Sofia ficou encantada. :)

      Delete
  18. Ai que parada mais lindaa, a Sofia deve ter dorado :)))

    Beijinho*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foi super divertido e claro a Sofia adorou so que no fim adormeceu. hihihi

      Delete
  19. ohh tão fofa a tua menina :)
    adorei as fotos
    beijinhoo

    ReplyDelete
  20. Obrigada pelo apoio!
    Adorei as fotos.
    Beijinho

    ReplyDelete
  21. omg the parade is so adorable! aaah i wish to see it by my own eyes <3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks so much I really appreciate your visit here, hope you visit again. :)

      Delete
  22. Ohh tão querida, é o quê?
    Amanhã dou.te pode ser? estou com um problema no facebook, não consigo entrar porque tenho de colocar o código que recebo no telemóvel e não o estou a receber, estou tã zangada! Desculpa! OBRIGADAAAA QUERIDA

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh nao digo. hehehe mas era so um mini miminho nada de especial. ja escrevi no teu blog...:)

      Delete
  23. Adorei as fotos. Que lindo!

    Beijinhos*

    ReplyDelete
  24. great photos, looks like a wonderful event!
    happy day!

    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much it is for sure a family event, we all had fun. :)

      Delete
  25. What a great parade!!! It is a pity Sofia didn't make it to see Santa!!! I love Christmas time, and when we have kids it is so much more fun!! Unfortunately here in Rio we don't have many of those parades.
    Beautiful photos by the way!
    Xoxo
    Cristina
    www.mylittleriojournal.wordpress.com

    ReplyDelete
  26. What a beautiful parade!! I love Christmas time and when we have kids it is so much more fun! It is a pity Sofia didn't make it to see Santa, but small kids are just like that, we neve know when they're going to fall asleep!! Beautiful photos!! xoxo
    Cristina
    www.mylittleriojournal.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's ok she didn't get to see Santa since every year she will visit Santa and take photos and a video, this was just the parade. :) It was so much fun!!!

      Delete
  27. Lindo. Mais lindo,é a tua pequena ter o meu nome! Boa escolha. Sabedoria!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. As Sofias sao sempre lindas!:) Obrigada querida tambem acho que foi uma boa escolha. :)

      Delete
  28. que maximo. fotos girissimas

    Sonia
    Taras e Manias

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi