Wednesday, December 04, 2013

CHRISTMAS TREE

I Love this time of the year specially since the birth of our daughter, she makes it extra special. Have you done your Christmas shopping yet? I am pretty much done, just need to start wrapping the gifts. What about your Christmas tree? I would love to see all your beautiful decorations, so don't be shy share them on your blog, if you have one or simply visit my Facebook page and post your photos there.
Meanwhile, let me introduce you our Christmas tree.
Sofia loves it and so do our cats. :)






Don't forget to follow me on Facebook and Bloglovin too.
Take care everyone!
Claudia

87 comments:

  1. Your Christmas tree is beautiful . So well lighted and filled with ornaments :)
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  2. So beautiful! I can't wait until I'll decor my Christmas tree
    Muilo Burbulai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Jurgita, when you do don't forget to share a photo on my Facebook page with a link to your blog. :)

      Delete
  3. What a beautiful x-mas tree. No tree up yet, though.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ok, you still have plenty of time. ;)

      Delete
  4. ainda não fiz a minha, mas adoro :)

    ReplyDelete
  5. :) O Natal a chegar a todo o lado!
    :)
    Maravilhoso!
    A minha altura do ano preferida!
    ;)
    Também tenho floquinhos de neve na minha árvore! depois mostro!
    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awee tao giro quero ver. Se quizeres podes postar a tua foto na minha pagina facebook para todos verem com um link do teu blog. :)

      Delete
  6. It's so pretty Claudia! I love how colorful and warm it is. I'm almost done, I have one more gift to get for my brother. We won't be getting a Christmas tree, our new place in LA is too small, but I might get a little baby one for the counter :). Happy Wednesday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Silvia, this was our first Christmas tree, we bought this house 2 years ago, last year with the baby and everything else we didn't even bother getting one, our previous home was small too and we also had only a little one. :)

      Delete
    2. You are so lucky in living in LA. I LOVE that place! Can't wait to go back and visit. :)

      Delete
  7. interested in following each other via GFC?
    I will follow you back.
    http://fashionwithfitness.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will check your blog, thank you for visiting mine.

      Delete
  8. Tá linda tua árvore Claudia!!
    Já aproveitei e segui tua página!

    bjinhos

    ReplyDelete
  9. Wonderful Christmas tree, I've finished Christmas shopping too, xoxo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Inez, so nice to see you here. :)

      Delete
  10. Beautiful Christmas tree Claudia! I can't wait to decorate mine! Unfortunately I still have to wait until the 23rd of December (that's the tradition :-) )...

    Hugs

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh that is great! can't wait to see it. :)

      Delete
  11. R.: obrigada e um bom fim de semana também :)

    ReplyDelete
  12. Que árvore tão bonita :) domingo também faço a minha, estou desejosa

    Beijinhos*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Andreia, Depois partilha no teu blog. :)
      beijinhos

      Delete
  13. Com crianças a epoca natalicia fica sem duvida mais especial =D=D Estou desejando de montar a minha árvore! :)

    Beijinho*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podes querer querer, o meu Natal desde que tenho a minha menina tem sido mesmo fantastico. :)
      Tao bom ver te por aqui.

      Delete
  14. Great Christmas decorrr!!!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. such a lovely tree ! lovely pictures ! would you like to follow each other dear :) xx
    www.ambifashion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Ambi, following your lovely blog already. :)

      Delete
  16. Que linda árvore! Eu vou fazer a minha amanhã :D
    Fiquei tua seguidora e obrigada pela visita no meu blog :D


    Ritissimavida Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Rita.:) Depois partilha no blog.

      Delete
  17. Ola Claudia! Obrigada pelo comentario no meu blog:) JA estou a seguir. Nao conhecia o teu blog e gostei bastante. Somos quase vizinhas:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Que giro, estas no Canada ou nos Estados Unidos? Obrigada querida pela visita, e fico contente por gostares. Ja sigo o teu cantinho tambem.

      Delete
  18. A saia para tapar o fundo da arvore é mesmo gira

    Sónia
    Taras e Manias

    ReplyDelete
  19. Olá Claudia!
    Desculpe-me a minha ausência aqui no seu blog, meus dias estão super
    corridos, obrigada pela visita, amei!
    Tua árvore ficou maravilhosa de muito bom gosto, parabéns!

    Beijos, bom fds junto a sua família!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu compriendo querida, nao e facil as vezes estar a par de tudo, fico contente por te ver por aqui. :)
      beijinhos

      Delete
  20. Beautiful blog, thanks for your comments and likes. I am following your blog now and liked your fb page too. Great tree, happy holidays <3

    ReplyDelete
  21. que linda que ela está! eu ainda não fiz a minha, estou atrasada...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada querida, ainda estas a tempo.:)

      Delete
  22. Thank you for your comments dear!:) lovely blog, following you back now :)

    ReplyDelete
  23. I like your blog, I like your style, everything is fine!
    If you like my blog, we can follow each other in Bloglovin, FB, G+)))
    хохо
    Diana
    http://dianadaron.ru

    ReplyDelete
  24. Aw...your Christmas tree looks lovely. You decorated it beautifully!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ohh está lindaa. O teu blog já cheira a Natal ehe vais passar no Canadá ou vens a portugal?

    ReplyDelete
  26. Bom natal! Sou nova seguidora :D
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/
    Giveaway on the blog* 4 winners 4 gifts!

    ReplyDelete
  27. Wooooow, I love your Christmas Tree! :-)

    xoxo

    www.zanesaria.com

    ReplyDelete
  28. Parece que o Natal também já chegou por aqui querida <3 gosto imenso!!!!

    LOVE,
    JS photography

    ReplyDelete
  29. Hi Claudia!!!Beautiful Christmas Tree!!
    Would you like to follow each other via gfc and bloglovin?

    xoxo Francesca
    http://maisonduparfum.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Francesca, I will check your blog.

      Delete
  30. Hey, love your Christmas tree and love your blog...following you! (:
    Follow me back if you find my blog interesting!

    Check out my new post Firmoo Review! Hello December!, and leave your comments, if any!
    much love. x

    Check out my Facebook page too.

    http://memypendown.blogspot.in/
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you Kristana, I will visit you soon

      Delete
  31. Lovely pictures : )

    xo

    http://estaers-blog.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Ester:) I promise I will visit you soon.

      Delete
  32. Minha querida, muito obrigada pelas tuas doces palavras! Deixam-me derretida e completamente orgulhosa! Obrigada do fundo do coração por me deixares com um enorme sorriso no rosto! Adorei estes detalhes, tão bonitos, tão natalícios!

    Um beijinho, Sara ♥
    http://littletinypiecesofme.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu mereces querida!!! Que bom ver te por aqui. :)

      Delete
  33. Wow! What can I say? ... intimidates me! Plots look! I love it! :*
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  34. Beautiful!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Please watch this: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    ReplyDelete
  35. Beautiful Christmas tree!!!! I love Christmas time either!!! I still have a little Christmas shopping to do, but I have already wrapping the gifts I already bought!!! Did Sofia help you with the tree decoration? xoxo Cristina
    www.mylittleriojournal.wordpress.com

    ReplyDelete
  36. OI Claudia, adorei sua árvore! Estava para te visitar aqui há um tempão, mas minha vida está uma correria esse fim de ano e não tenho conseguido ler meus blogs favoritos.beijão Cristina
    www.mylittleriojournal.wordpress.com

    ReplyDelete
  37. Oi Claudia, adorei a sua árvore!!! Linda!!! Tenho estado sumida do seu blog, pois a vida está uma correria esse fim de ano e não tenho conseguido ler meus blogs favoritos! beijinhos, Cristina
    http://www.mylittleriojournal.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu compriendo querida, nao e facil as vezes entao agora nestas alturas mais ocupadas com os preparativos do Natal. :)
      beijinhos bom te ver por aqui

      Delete
  38. lovely tree!
    xo Jessica
    www.NewlyLoved.com

    ReplyDelete
  39. Beautiful Christmas tree..Merry Christmas to you and your family...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Tyana, I sent you a message. Do you have a blog?

      Delete
  40. Adoro a arvore, está linda ^^

    ReplyDelete
  41. Lovely tree Claudia. I still love decorating the tree with my girls even though they are nineteen and twenty one. I haven't put my trees up yet as I've been busy with work. I will put mine up next weekend when I break up for the Xmas holidays. :-)

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi