Wednesday, February 26, 2014

MY FAVORITE GIRL

 
Boots: Browns, Leggings and Sunglasses: Forever 21, Handbag and crochet hat: Ralph Lauren, Coat: Guess

Nothing better and more fun then spending time with my favorite girl, my best friend, my everything... my daughter. She's the best and we always have lots of fun together! I can't wait for warmer days to be able to spend more time outside, in our backyard and enjoy longer walks. This winter has been very harsh, too much snow and too many cold days, but we hope it gets better soon.
 
Claudia

38 comments:

  1. Won't believe , I was about to write in comments of your last post that its been a long time you haven't mentioned anything about your daughter and here you are today..
    Winter is always so harsh.. Cannot wait for your and your doll's summer pics having fun
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much Pooja, I know I miss sharing more of my daughter's looks but with the harsh winter it's been really difficult. Soon when the weather gets better I will for sure share more of her. :)

      Delete
  2. Que lindas :')


    *Beijinhos*
    Caty<3
    http://myfairytale4.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. que lindas as duas, momentos para mais tarde recordar certamente.

    beijinhos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podes querer Sandra eu sou tao chata com a minha filha com as fotos. O que vale e que ela ate gosta que lhe tirem fotos. :)

      Delete
  4. Olá
    que linda sua filha, elas são nossas companheiras para a vida toda. Tenha uma filha também, ela fez 22 anos e se formou, continua sendo meu bebe. Se quiser me seguir será uma honra, já estou lhe seguindo.
    Tenha um ótimo dia.
    Anajá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow a serio nao sabia, tem uma carinha tao jovem nunca pensei que tivesse uma filhota ja tao crescida. Adoro ter aqui maes no meu blog. :) No verao custumo partilhar mais fotos com a minha princesa mas com o frio agora e mais dificil. ja a sigo tambem:) Beijinho

      Delete
  5. You guys are so cute together, she is a mini Claudia! So sweet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awee, you just made my day. You are the first person to say that, I ve been waiting to hear that since the day she was born. hehehe Everyone says she looks like everyone but me, so even if I don't think she does look like me and honestly thank God she is way prettier then mommy hehehe I like to hear she's my mini me in a better version of course. hehehe
      Thanks sweetie you really made my day!:) Trust me you will understand one day. :) I comment on your blog. :)

      Delete
  6. adorable :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Oo, so cute pics. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice day.
    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am following you now via bloglovin. I am num 164. And I use only bloglovin. I havent GFC. Have a nice day.

      Delete
  8. Vocês as duas juntas são uns amores! Lindaaaaas as minhas meninas! E que venham dias mais quentes para tirarem mais fotos lindas como estas! :3 A Chayanne (Sassy) manda lambidelas fofinhas para vocês! E claro que iria adorar conhecer o Canada, quando eu puder, mostras-me tutti si? Fico mesmo feliz que tenhas gostado do vídeo :') Obrigada por estares do meu lado <3

    Muitos beijinhos para vocês Princesas <3

    ♡Blog♡|♡Facebook♡|♡Youtube♡

    ReplyDelete
  9. Adorei as fotos! =)
    Beijinho *

    http://agatadesaltosaltos.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  10. Alow querida! :D

    R: Oh por um lado percebo que te sintas um pouco triste... Mas eu acho que será porque as portuguesas não têm aspetos assim tao parecidos entre elas... Não sei explicar, acho as ucranianas bastante parecidas umas com as outras, as brasileiras tambem, etc etc... e nao vejo isso em nós portuguesas, mas pode ser impressao minha , nao sei xD


    *Beijinhos*
    Caty<3
    http://myfairytale4.blogspot.pt

    ReplyDelete
  11. Aww she's so cute. And I agree I can't wait for the warmer days. - justaise.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ohh vocês são tão queridas. A tua menina é mesmo linda!

    ReplyDelete
  13. Que fotografias absolutamente amorosas, adorei. Nada melhor do que passar o nosso tempo com os filhos, permite sempre momentos divertidos :)

    http://ummarderecordacoes.blogs.sapo.pt

    ReplyDelete
  14. Following back via GFc, Bloglovin #165 and facebook :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/02/trend-reports-for-fw-20142015.html

    ReplyDelete
  15. As fotos ficaram lindas. A sua filhinha 'e muito linda! Tambem nao vejo a hora de chegar a primavera para poder sair com os meus pimpolhos! Beijos Quiqui

    ReplyDelete
  16. Beautiful photos of you and your daughter! Thanks for sharing them!

    ariarhapsody.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Being a first time mom myself and having a daughter, i know exactly how you feel. There no love like it. You both look so cute :).

    http://www.thefashionstirfry.com

    ReplyDelete
  18. Very cute photos Claudia. You both look lovely too :-)

    ReplyDelete
  19. As fotos ficaram tão fofinhas *-*
    Beijinhos **

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi