Friday, February 26, 2016

ESSENCE COLOUR & GO 114



This is for sure one of my favorite reds from my nail polish collection, I like to call it Ferrari red. 
I don't have much to say about this Essence nail polish except that I love it!  
It's a classic gorgeous red, easy to apply, lasts me about 4 days without any touch ups, dries fast, it's affordable and last but not least, Essence is a cruelty free brand which is a must for me.

It's similar to "Quarter of Cent Cherry" by OPI, unfortunately I haven't been a fan of OPI for a few years now after discovering they test on animals.

What do you all think of this gorgeous classic Ferrari red?
Do you have any cruelty free nail polish brands you love?

Have a great weekend everyone!

Love
Claudia 

15 comments:

  1. Hi Claudia, loved that red Ferrari <3
    Xoxo

    www.gattavaidosa.com

    ReplyDelete
  2. Such a beautiful colour :)
    Kisses

    amakeupdream.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. A cor é muito linda!
    :)
    ***
    http://mustbepink.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. A cor é linda! Adoro a Essence <3
    beijinho

    ReplyDelete
  5. amazing blog! I am new follower :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Que cor linda! Agora que há Essence cá à venda, é tudo mais fácil! HEHE! :)

    Isa M., Tic Tac Living

    ReplyDelete
  7. obrigada pelo comentário <3
    que cor linda :D

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Eu adoro os produtos da Essence, e serem cruelty free é um grande bónus.
    A cor é mesmo muito bonita :D

    ~ Carla'C

    Coisinhas da Carla'C
    Facebook | Instagram

    ReplyDelete
  9. As unhas ficaram bem giras, adoro vernizes encarnados e já ando a procura de novas remeças para adquirir e preparar-me para o verão :)

    *XoXo
    Helena Primeira
    Helena Primeira Youtube
    Primeira Panos

    ReplyDelete
  10. Gosto muito da cor. Aliás eu tenho esse verniz cá em casa.
    Gostei do blog, já estou a seguir. Se quiseres passa no meu e, se gostares, segue também :)

    Beijinho
    www.batomagridoce.com

    ReplyDelete
  11. Olá Cláudia :) não tem mal! Se realmente lavares o cabelo com a ordem inversa dos produtos depois diz-me se contigo funcionou!

    Gosto muito desta cor e pelas características é um produto a comprar! E não sabia que a marca Essence era cruelty free! Thumbs up!

    Beijinho*
    Cristiana Teixeira ~ Pink and Sparkle

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi