Monday, February 01, 2016

STAY ORGANIZED


For me it is impossible to function without an agenda!  In my school years the school provided all students with a new planner each year and since then I never went a year without one.  I like to think I am a pretty organized person and I love to learn new simple ways to stay organized.  Today, I find it crucial to stay organized, it reduces stress and helps me get things done specially with two little ones. 
I'm loving my new Kate Spade agenda, I got this one at indigo.ca

How do you stay organized?  
Do you use an agenda on a daily basis? 
I would love to hear your tips. 

Thanks for reading!
Claudia 

7 comments:

  1. Uma agenda é mesmo um excelente aliado!

    ReplyDelete
  2. eu por acaso não tenho por hábito utilizar agendas, porque decoro tudo o que tenho que fazer, mas sim, a organização é algo muito importante :D

    www.pinkie-love-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i need to get organised and start working with a planner
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  4. Também sou assim. Tenho de ter sempre a minha agenda por perto!

    Beijinhos minha querida e Parabéns :)

    Portuguese Girl with American Dreams
    http://fromportugaltonyc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mas as agendas também nos trás graves problemas, como por exemplo, lembrar-nos de algumas obrigações que não desejamos!
    Kissitos!
    :))

    ReplyDelete
  6. Comecei a utilizar uma agenda graças ao blog! Dá tanto jeito! :)
    Beijinhos,

    http://chocopink89.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. Oii flor obrigada pelo comentário maravilhoso, amei seu blog. Agenda é muito importante não fico sem.
    Bjus
    www.gattavaidosa.com

    ReplyDelete

Thank you so much for taking the time to comment, I really appreciate it.
With Love,
Claudia Persi